1.4.08

em fet pegatinas PUS

em fet pegatinas perque ja esteim farts de tant de catalanisma!!!!
si estas d'acort amb aquest moviment deixau colque comentari o algo axi nomes volem sebre si encare queda gent com noltros que defensen sa cultura, llengo tradicio etc a poc apoc nirem posant propostes pero sense es vostro suport no podrem fe res
comfiam em voltros!!

BALEARS IS NOT CATALONIA

ayudamos a di PUS de catalanisma a ses illes

-PUS per es que no u sepiguen vol di "BASTA" una expresio mallorquina diu PUS MAI MÉS!
IDÒ PUS MAI MÉS DE CATALANISMA!!

2 comentarios:

xoriguer20 dijo...

venga tios estic amb voltros desde sempre per defensar sa nostra terra i tot lo q som.per conservar sa nostra llengo i sa nostra cultura.Jo nomes vos deman jovenets q per favor ¡¡no vos canseu mai de lluitar!!

Anónimo dijo...

A tu noi, el que et manca és lletra!...En castellano: Eres tan inculto que deberias aprender algo!!